خبرگزاری کار ایران

با گذشت بیش از ۱۸ ساعت؛

آتش همچنان بر جان تالاب زبانه می‌کشد/ اطفای حریق با کمک بالگرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۵۹۸

با گذشت بیش از ۱۸ ساعت از آغاز آتش سوزی در نیزارهای تالاب انزلی حریق هنوز مهار نشده است.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، سرپرست اداره محیط زیست انزلی در گفت‌وگویی اظهار کرد: متأسفانه عدم دسترسی مناسب به مرکز آتش سوزی همچنان مهار آتش به سختی انجام می‌شود.

سید فرشید فلاح افزود: از آغاز آتش سوزی از ساعت ۱۴ روز گذشته تا کنون تمام نیروهای خدمات رسان شامل آتش نشانی و هلال احمر، شهرداری و محیط‌بانان در محل حادثه حضور یافته و حتی از بالگرد هم برای مهار آتش استفاده کردیم ولی نتیجه‌ای حاصل نشد و نیزارهای تالاب همچنان در حال سوختن است.

وی ادامه داد: از صبح امروز هم بار دیگر بالگرد فعالیت خود را آغاز کرده و کلیه نیروها در تلاش برای مهار آتش و جلوگیری از سرایت بیشتر آن هستند.

وی گفت: از ساعت ۱۴ روز گذشته نیزارهای تالاب بین‌المللی انزلی در منطقه چراغ پشتان توسط افراد سودجو و با هدف تصرف اراضی و زمین خواری طعمه حریق شد و تا شامگاه بیش از ۵ هکتار از نیزارهای این تالاب بین‌المللی از بین رفت.

بعد از گذشت ۱۸ ساعت فرمانداری انزلی جلسه ستاد بحران تشکیل داده و هم اکنون در حال تصمیم گیری برای چگونگی اطفای حریق هستند که جای تعجب دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز