خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان خبر داد:

جذب ۴۱ میلیارد اعتبار برای نوسازی ماشین آلات کشاورزی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۵۳۳

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای توسعه و نوسازی ناوگان ماشین آلات بخش کشاورزی این استان، طی ۵ ماهه اول سال جاری بیش از ۴۱ میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، حمیدرضا تبسمی با اشاره به جذب اعتبار برای توسعه و نوسازی ماشین آلات کشاورزی گفت: مجموع اعتبار تخصیصی سال جاری از محل تسهیلات خط اعتباری شماره ۹ مکانیزاسیون کشاورزی به استان قزوین، ۶۰ میلیارد تومان است که از این میزان ۴۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معادل ۶۹ درصد برنامه ابلاغی در ۵ ماهه اول سال جاری در قالب تسهیلات پرداختی جذب شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: از این میزان اعتبار جذب شده ۳۶ میلیارد و ۸۱۳ میلیون تومان برای خرید ۲۰۱ دستگاه تراکتور و ۴ میلیارد و ۵۷۷ میلیون تومان نیز برای خرید ۵۶ دستگاه ادوات و ماشین‌ آلات کشاورزی به کشاورزان متقاضی تسهیلات پرداخت شده است.

وی یادآور شد: میزان جذب اعتبارات مکانیزاسیون کشاورزی در مدت مشابه سال گذشته معادل ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است که با توجه به میزان اعتبار جذب شده در سال جاری، شاهد ۲۴۰ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۲۷ فقره پرونده متقاضی تسهیلات مکانیزاسیون به بانک‌های عامل معرفی شده که معادل ۹۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

تبسمی گفت: در سال گذشته در مجموع ۵۴۶ فقره معادل ۶۲۵ میلیارد و ۹۴۰ ‏میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون در بخش کشاورزی استان قزوین پرداخت شد که شامل ۳۷۱ مورد برای خرید انواع تراکتور، ۱۱ مورد برای خرید کمباین و ۱۶۴ مورد برای خرید دستگاه‌ها، ‏ادوات و تجهیزات کشاورزی بوده است.‏

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز