خبرگزاری کار ایران

در صورت عدم واکسیناسیون؛

خدمات رسانی و تأمین برق گیلان با چالش نیروی انسانی مواجه می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۲۷۲

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان گفت: در صورت عدم واکسیناسیون نیروهای این شرکت علیه کرونا با چالش نیروی انسانی در زمینه خدمات رسانی و تأمین برق در گیلان مواجه می شویم.

به گزارش ایلنا از رشت، بهمن داراب زاده در جلسه با معاونین شرکت برق منطقه‌ای با اشاره به حساسیت کار پرسنل این شرکت، گفت: نیروهای انسانی شرکت برق منطقه‌ای وظیفه بسیار حساس و مهمی بر عهده دارند که هیچ موضوعی نباید خللی در این وظیفه حیاتی و حساس به وجود آورد.

وی به شیوع ویروس کرونا در میان کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان و ابتلای بسیاری از پرسنل، افزود: با قرنطینه همکاران مبتلا، این شرکت در تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود با چالش جدی و اساسی رو به رو بوده با توجه به شرایط بسیار شکننده‌ای در پایداری شبکه انرژی برق استان با مشکل مواجه است.

داراب زاده گفت: بسیاری از کارکنان شرکت، مشاغل حساس و پرخطری را برعهده دارند که با ادامه روند موجود تعداد کارکنان مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا، قطعاً با شرایط سخت و دشواری در تأمین برق استان گیلان رو به رو هستیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: پست‌ها و خطوط شرکت برق منطقه‌ای گیلان، شریان اصلی برق رسانی به مشترکان هستند که کوچک‌ترین اخلال در آن قابل تحمل نبوده و عواقب جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: با توجه به همه این حساسیت‌ها باید واکسیناسیون کارکنان برق گیلان در اولویت قرار گیرد و در اسرع وقت اجرایی شود تا از عواقب بعدی آن بتوان جلوگیری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز