خبرگزاری کار ایران

ظرفیت بهشت رضا (ع) مشهد در حال تکمیل است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۲۵۲

رئیس شورای شهر مشهد گفت: ظرفیت بهشت رضا (ع) در حال تکمیل شدن است و باید به فکر توسعه آن باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حسن موحدیان در جلسه علنی شورای شهر مشهد افزود: در حال حاضر شهرداری هزینه سنگینی برای نگهداری آرامستان‌ها می‌پردازد و اگر هزینه کفن و دفن نیز افزایش یابد باز هم شهرداری باید یارانه بپردازد از این رو امروز در شورا لایحه افزایش بهای خدمات برای قبور خانوادگی و آلاچیقی بررسی می‌شود.

رئیس شورای شهر مشهد همچنین ضمن تبریک هفته دولت، این مناسبت را فرصتی برای پاسداشت خدمات شهیدان رجایی و باهنر دانست و ادامه داد: این دو شهید سرمایه‌های بزرگی بودند که نظام و انقلاب از دست داد.

موحدیان گفت: دولت ها مدیون خون مطهر این شهدا هستند و این دو شهید بزرگوار الگوی سرآمد برای همه دولت ها در اخلاص و خدمت بی منت بودند و با این اخلاص خاری در چشم دشمنان و استعمار شدند.

او افزود: امیدواریم امروز نیز دولت به معنای واقعی با استعمار جهانی و دشمنان انقلاب مبارزه کند و شورای شهر مشهد نیز آماده همکاری با دولت در پیشبرد اهداف است.

رئیس شورای شهر مشهد گفت: فرهنگ جهاد همواره در کشور جاری است و نمونه آن کادر درمان هستند و روز پزشک نیز بهانه ای برای قدردانی از این جامعه خدوم است و هر زمان که امکان داشته باشد باید از این تلاشها قدردانی شود.

موحدیان افزود: شورای شهر و مدیریت شهری به منظور کمک به کادر درمان در حال آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی است تا آن را برای واکسیناسیون کرونا  و یا بستری موقت بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد همچنین هفته گذشته بلواری در مشهد به نام شهدای مدافع سلامت نامگذاری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز