خبرگزاری کار ایران

سکاندار شهرداری میناب انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۲۲۹

حبیب الله سهرابی با کسب هفت رای اعضای شورای شهر به عنوان شهردار میناب انتخاب شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سید موسی هاشمی نسب رئیس شورای شهر میناب، یکی از مهم‌ترین وظایف شورا را انتخاب شهردار دانست و اظهار کرد: طبق ماده ۸۰ شوراها در دو جلسه با دعوت از نامزدهای شهرداری میناب، اعضای شورا سوابق و فرصت شغلی آن‌ها را بررسی و سوالات خود را مطرح کردند.

وی افزود: پس از ارائه برنامه توسط گزینه‌های تصدی شهرداری میناب از بین جعفر علیایی، مسعود محمدیان، علی بلاک، احمد حافظی، وحید مکی زاده، عبدالرسول ذاکریان نسب و جمشید خرمی، حبیب الله سهرابی با کسب هفت رأی به عنوان شهردار میناب انتخاب شد.

رئیس شورای شهر میناب با تاکید بر اینکه انتخاب شهردار کار بسیار سختی بود، تصریح کرد: توانمندی در حوزه عمران و مباحث مدیریتی و اجرایی ملاک انتخاب شهردار بود زیرا باید گزینه منتخب با توجه به اینکه بدنه شهرداری به نوعی در بحث منابع انسانی دچار کمبود است بتواند منابع خود را تجهیز کند بنابراین کسی باید انتخاب می‌شد که توانمندی لازم را داشته باشد.

وی ویژگی انتخاب سکاندار شهرداری میناب را برنامه‌ریزی، توانمندی برقراری ارتباط با مردم، تعامل با مردم، رعایت عدل و انصاف، صداقت و توانمندی در مدیریت و تجربه در حوزه فنی خواند و اضافه کرد: شعار اعضای شورا شهر «تسهیل امور برای مردم در شهرداری» است و به همکاری و مشارکت مردم و اصحاب رسانه نیازمندیم.

هاشمی نسب با اشاره به اینکه در این دوره از شوراها ارتباط و تعامل خوبی با رسانه و مردم برقرار خواهد شد، اظهار کرد: در شورای شهر تمام مصوبات را از رئیس شورای شهر به عنوان سخنگو شورا پیگیر باشید.

وی از تشکیل انجمن شورایاری در محلات که متشکل از پنج عضو اصلی و دو نفر عضو علی البدل است خبر داد و گفت: از بین اعضای شورای محل یک نفر به عنوان شورایار انتخاب می‌شود؛ در مجموعه شورا به دنبال این است که بعد از انتخاب شورایار یک دوره آموزشی برای آشنایی با قوانین و مقررات در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز