خبرگزاری کار ایران

راه اندازی مرکز مطالعات زندان ترمیمی در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۱۸۴

مدیر پروژه شهر ترمیمی شهرداری مشهد در حاشیه کارگروه رویکرد ترمیمی به جرائم و آسیب های اجتماعی بوستان های مشهد از راه اندازی مرکز مطالعات زندان ترمیمی در استان خراسان رضوی و کارگروه بوستان ترمیمی در کلانشهر مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، جعفر سروی با اعلام این خبر اظهار داشت: هدف از ایجاد مرکز مطالعات زندان ترمیمی، انجام پژوهش های تجربی درخصوص کاربردهای رویه های ترمیمی در اداره زندانها، کنترل ترمیمی خشونت در زندان و توسعه فرهنگ صلح و سازش میان محکومان به حبس و بزه دیدگان است.

وی افزود: علاوه بر آن در این جلسه، با توجه به اهمیت پیاده سازی موضوعات عدالت ترمیمی در بوستان‌های شهری نیز، مدیران بوستان‌های کلانشهر مشهد با تشریح آسیب‌های اجتماعی و تخلفات موجود در بوستان‌ها، بر طراحی و تدوین پاسخ های ترمیمی به تخلفات و آسیب های اجتماعی با تاکید بر ایجاد زیرساخت های آماری و اطلاعاتی درخصوص جرایم و آسیب های اجتماعی، پرهیز از واکنش های انتظامی و کیفری و تاکید بر مسئولیت پذیری و مشارکت شهروندان تاکید کردند.

سروی اظهار داشت: در پایان مقرر شد، کارگروه بوستان ترمیمی با حضور برخی از مدیران بوستان های بزرگ شهر تشکیل و هر دوهفته یکبار در یکی از بوستان های بزرگ شهر تشکیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز