خبرگزاری کار ایران

کلنگ زنی احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر اسحاق آباد زبرخان خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۱۵۳

کلنگ احداث ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر اسحاق آباد در شهرستان زبرخان با پیگیری های دانشکده علوم پزشکی نیشابور و همت خیر سلامت حاج حسین یوسفی به زمین خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور در مراسم آئین کلنگ زنی پایگاه اورژانس ۱۱۵ اسحاق آباد گفت: این پایگاه به مساحت ۱۲۰ متر مربع زیربنا با برآورد هزینه ساخت ۷ میلیارد ریال در زمینی به متراژ ۲۰۰متر مربع در مرکز خدمات جامع سلامت اسحاق آباد توسط خیر نیک اندیش حاج حسین یوسفی ساخته خواهد شد.

مصطفی افشارنیک افزود: با افتتاح این پایگاه تا شعاع ۲۰ کیلومتر به مردم منطقه، مسافرین و زائرین این محور خدمات امدادی ارائه می شود.

وی اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده مجوزهای راه اندازی این پایگاه از اورژانس کشور گرفته شده است و هدف از راه اندازی این پایگاه کاهش زمان پاسخ دهی به حوادث و ارائه خدمت در کمترین زمان به مردم این منطقه است. 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین سلامت که در دوران مبارزه با کرونا همگام و همراه کادر درمان و مردم هستند تصریح کرد: امیدواریم خیرین سلامت در زمینه خرید، بازسازی آمبولانس و تجهیزات پزشکی نگاه ویژه ای داشته و همچنان دانشکده علوم پزشکی و اورژانس ۱۱۵ را همراه باشند.

وی اعلام کرد: در این مراسم از دستگاه تشخیصی پزشکی از راه دور تله مدیسین که توسط خیر سلامت دانشور و همکاری اکرامی به پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر قدمگاه اهدا شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز