خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

رکورد واکسیناسیون کرونا در قزوین شکسته شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۱۳۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: این هفته رکورد واکسیناسیون کرونا در استان با تزریق ۱۲ هزار دوز در روز شکسته شد و با تامین واکسن این روند ادامه خواهد داشت.

 به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پیمان نامدار با اشاره به پیک پنجم کرونا در استان گفت: در حال حاضر در سطح کشور در قله پیک قرار داریم؛ اما در استان برلی رسیدن به قله و آغاز روند نزولی بیماری حدود یک هفته زمان لازم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: طی ماه گذشته با تلاش‌های صورت گرفته تخت‌های بستری کرونا در استان افزایش یافت و درحال حاضر سالن شرکت گاز در حال آماده باش قرار دارد و از ۳۱ مرداد تاکنون ۳۰ بیمار در این مکان پذیرش شده‌اند.

وی با بیان اینکه روند واکسیناسیون در استان از سرعت خوبی برخوردار است اظهار کرد: این هفته رکورد واکسیناسیون کرونا در استان با تزریق ۱۲ هزار دوز در روز شکسته شد و با تامین واکسن این روند ادامه خواهد داشت.

نامدار گفت: در راستای واکسیناسیون ۲۰ هزار دوز واکسن کرونا به استان وارد خواهد شد؛ البته به علت تامین نشدن واکسن آسترازنکا در سطح کشور این واکسن فعلا تزریق نمی‌شود و نوبت دوز دوم توسط پیامک به افراد اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز