خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر گرگان:

۱۶ نامزد تصدی پست شهرداری گرگان به مرحله بعد راه یافتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۴۰۹۷

سخنگوی شورای شهر گرگان گفت: بعد از بررسی صلاحیت 35 نامزد تصدی پست شهرداری گرگان، ۱۶ نفر با رأی اعضای شورا به مرحله بعد راه یافتند.

به گزارش ایلنای گلستان، حجت مقسم درجمع خبرنگاران اظهارکرد: در دهمین جلسه شورای علنی شهر گرگان که انتخاب شهردار را در دستور کار داشت، بعد از بحث و بررسی 16 نفر از 35 کاندیداهای باقی مانده در رقابت به مرحله دوم راه یافتند.

وی ادامه داد: بر این اساس سید محمدرضا سید النگی، محمد حمیدی، احمد سردارزاده، محمدمهدی ایرجی، ابراهیم کریمی، مختار زرگرانی، مهران فدوی، احمد سالاری، ناظم رضوی، محمدرضا سبطی، عیسی مهری، حامد رضایی، سید احمد حسینی نیا، ابوالقاسم صفوی، محمدابراهیم جرجانی و سیدمحمد قدس مفیدی به مرحله بعدی انتخاب شهردار گرگان راه پیدا کردند.

مقسم افزود: در روز دوشنبه هشت نفر از بین این گزینه ها انتخاب شده و برای مصاحبه طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه دعوت خواند شد.

سخنگوی شورای شهر گرگان خاطر نشان کرد: کاندیدها با حضور در صحن شورا به ارائه برنامه های خود را پرداخته وهمچنین پاسخ به سوالات احتمالی اعضای شورا شهر پاسخ خواهند داشت و درنهایت گزینه نهایی روز شنبه به مردم گرگان معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز