خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین:

نظارت بر داروخانه‌های خصوصی قزوین افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۹۵۴

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: نظارت بر داروخانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، تفاوت قیمت‌هایی وجود دارد که فرد از شهرستان برای تهیه دارو به مرکز استان مراجعه کرده و دارو را با نرخ پایین‌تری دریافت می‌کند و باید نظارت بر داروخانه‌های خصوصی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد قاسمی در جلسه ستاد کرونای استان که بعدازظهر امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: همه تلاش‌های صورت گرفته برای تصویب و اجرای مصوبات است؛ با وجود این برخی این مصوبات را اجرا نکرده و این عدم اجرای مصوبات باعث ایجاد دوگانگی می‌شوند که تبعات خوبی ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: برای افرادی که در انتظار آی سیو قرار دارند باید تمهیدی درنظر گرفته شود؛ چرا که در صورت نرسیدن به آی سیو امکان فوت وجود دارد.

وی عنوان کرد: طی هفته گذشته دو نفر از کارمندان خود را از دست دادیم، این اتفاق ممکن است در خیلی از جاها رخ دهد؛ لازم است از ظرفیت بخش خصوصی بیشتر استفاده شود و برای ایجاد آی سیو تلاش بیشتری شود.

این مقام قضایی قزوین گفت: نظارت بر داروخانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، تفاوت قیمت‌هایی وجود دارد که فرد از شهرستان برای تهیه دارو به مرکز استان مراجعه کرده و دارو را با نرخ پایین‌تری دریافت می‌کند، هلال احمر به دلیل عام المنفعه و عمومی بودن تعرفه‌ها را رعایت می‌کند اما باید نظارت بر داروخانه‌های خصوصی افزایش یابد؛ البته این به این معنا نیست که تمام داروخانه‌ها ناقض هستند.

نظارت بر صنوف پررنگ باشد

وی عنوان کرد: مصوبات ستاد کرونا بر اساس رنگ بندی است و اگر این رنگ بندی در یک شهرستان تغییر کند، برخی صنوف آزاد می‌شوند، رعایت ساعت ۲۲ نیز ضرورت دارد و حتی شاهد این بودم که وقتی از کنار نیروی انتظامی عبور می‌کنیم کاری ندارند و وقتی اینطور باشند رعایت نمی‌شود، بنابراین باید نظارت دقیق و مستمر وجود داشته باشد.

قاسمی بیان کرد: همه تلاش‌ها برای کاهش ورودی بیمارستان‌ها است، تلاش‌های خوبی در رابطه با واکسیناسیون انجام شده؛ البته گاهی هم ناهماهنگی‌هایی توسط مردم یا سازمان‌ها صورت می‌گیرد و تجمعاتی ایجاد می‌شود؛ ضمن اینکه باید موارد و ایرادات را به مسئولین امر انتقال داد، باید نیمه پر لیوان را دید از خبرهای ناامید کننده و تصاویر و صحنه‌هایی که امید را در مردم کمرنگ می‌کند اجتناب کنیم.

قاسمی گفت: امیدواریم از این شرایط سخت عبور کرده و خود را برای خدمات سانی در شرایط سخت‌تر آماده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز