خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار خراسان رضوی صورت گرفت؛

افتتاح ۲ طرح صنعتی و کشاورزی در شهرستان نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۸۷۰

همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار خراسان رضوی ۲ طرح صنعتی و کشاورزی در شهرستان نیشابور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدصادق معتمدیان در مراسم بهره‌برداری از پروژه آبرسانی تحت فشار در شهرستان نیشابور گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت شرق کشور از نظر کم آبی باید برای کاهش مصرف بی رویه آب فکر جدی شود.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: سند سازگاری با شرایط کم آبی یک سند مهم برای مدیریت مصرف آب است که باید به صورت جدی دنبال شود.

وی بر استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری تاکید کرد و گفت: سند مذکور برای انجام فعالیت‌های دستگاه‌های متولی آب استان یک شاخص محسوب می‌شود.

معتمدیان ضمن تاکید بر مصرف درست منابع موجود ادامه داد: احیا، مرمت و بازسازی قنوات در سند سازگاری با کم آبی مورد توجه است.

پروژه آبرسانی تحت فشار که امروز افتتاح شد با اعتبار ۳۰۲ میلیون تومان و اعتبار دولتی ۲۵۷ میلیون تومان در ۲۵ هکتار اجرا می‌شود.

همچنین امروز با حضور محمدصادق معتمدیان واحد تولید اکسید آهن، دانه و پودر از سرباره و بازیافت انواع آلیاژ با ظرفیت ۱۰۷ هزار تن در سال و سرمایه گذاری ۳۷۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۵۰ نفر افتتاح شد.

با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی و هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور،فیروزه،زبرخان در مجلس شورای اسلامی، عملیات اجرایی فازهای بعدی این پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۲۰۰ میلیارد آغاز شد که ۱۱۰۰ اشتغال را به بدنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز