خبرگزاری کار ایران

صرف حدود یک میلیارد و پانصد مترمکعب گاز طبیعی در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۸۶۷

سرپرست شرکت گاز استان البرز، گفت: بیش از 60 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سطح شهرستان صنعتی اشتهارد به مصرف رسیده است.

به گزارش ایلنا از البرز، سهراب نجار، اظهار داشت: شهرستان اشتهارد با داشتن 281 مشترک عمده صنعتی یکی از مصرف‌کنندگان بزرگ گاز طبیعی در سطح استان است که در 4 ماهه سالجاری حدود 51 میلیون مترمکعب گاز  به مصرف این مشترکان رسیده است.

وی ادامه داد: حدود 15745 مشترک شامل؛ 13707مشترک شهری و بیش از 2038مشترک روستایی در شهرستان اشتهارد از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و در حال حاضر بیش از6157 انشعاب در این شبکه نصب شده است.

نجار مصرف گاز در شهرهای اشتهارد را بیش از 59میلیون مترمکعب و مصرف گاز در روستاهای تابعه این شهرستان را 1.18 میلیون مترمکعب از ابتدای سال جاری تاکنون عنوان کرد و گفت: متراژ کل شبکه تغذیه و توزیع این شهرستان385 کیلومتر است که شامل؛ 182 کیلومتر شبکه فلزی و 203 کیلومتر شبکه پلی اتیلن است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز، همچنین تعداد ایستگاه‌هایتقلیل فشار مستقر در این شهرستان اعم از CGS و غیره را 49ایستگاه برشمرد و افزود: 7ایستگاه CGS و CGS-TBS از مهمترین ایستگاه های گازرسانی این شهرستان هستند.

نجار، بیان داشت: گازرسانی مستمر و پایدار به شهرستان اشتهارد به دلیل وجود صنایع بزرگ و استراتژیک بسیار مهم است و این شرکت علی رغم برخی مشکلات که در فصول سرد سال به علت افت فشار گاز و برودت هوا ایجاد می شود، گازرسانی مستمر به این شهرستان و بویژه صنایع آن را انجام داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز، با ذکر مطالب فوق ضمن تشکر از تمامی همکاران اداره گاز شهرستان اشتهارد، خواستار بروزرسانی کلیه فرایندها وانجام خدمات به مشترکین در کمترین زمان ممکن شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز