خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته تعاون انجام می‌شود؛

بهره‌برداری از پروژه 45 واحدی مسکن‌ مهر در بیله‌سوار

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۸۶۵

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از بهره‌برداری پروژه 45 واحدی مسکن‌ مهر در شهرستان بیله‌سوار همزمان با هفته تعاون خبر داد.

به گزارش ایلنا، بهروز رحیم زاده همزمان با شروع هفته دولت با سفر به شهرستان های بیله سوار و پارس آباد از طرح های اشتغالی و شرکت های تعاونی این شهرستان ها بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید ها با ابراز این که ایران دارای ظرفیت های آشکار و پنهانی است که در صورت شناسایی درست و استفاده کار آمد می شود کشور را با رشد بسیار روبرو کرد، گفت: یکی از این ظرفیت ها بخش تعاون است.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه حوزه تعاون ظرفیت تجمیع سرمایه های خرد و انجام کارهای بزرگ را دارد، گفت: نقش کارآمد تعاونی در اقتصاد مبتنی بر سرمایه های  اجتماعی می تواند کشور را از مشکلات موجود تا حد زیادی رهایی دهد.

وی در بازدید از پروژه 45 واحدی مسکن مهر شهرستان بیله سوار افزود: آماده سازی، محوطه سازی، تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی مسکن مهر بیله سوار تکمیل شده و همزمان با هفته تعاون به متقاضیان واگذار خواهد شد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از مجتمع گردشگری شرکت تعاونی خورشید بالهارود بیله سوار گفت: این شرکت تعاونی با دریافت تسهیلات ارزان قیمت اشتغال پایدار روستایی و عشایری به مبلغ 17 میلیارد ریال با عاملیت بانک توسعه تعاون و در حوزه خدمات و گردشگری همزمان با هفته بزرگداشت تعاون به بهره برداری خواهد رسید و زمینه اشتغال جوانان این منطقه را فراهم خواهد کرد.

رحیم زاده با بیان این که طرح اشتغال روستایی یکی از طرح های مهم اجرایی در زمینه محرومیت زدایی در مناطق روستایی و کم برخوردار بود افزود: تاکنون بیش از 330 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت از محل قانون حمایت از ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری در استان اردبیل پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز