خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آب منطقه‌ای قزوین:

بررسی کیفیت منابع آب در قزوین نیازمند همکاری بین دستگاه‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۸۰۷

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین گفت: در موضوعات مربوط به کیفیت منابع آب باید با همکاری همه جانبه سایر دستگاه‌ها و نهادهای متولی، به ویژه اداره کل حفاظت محیط زیست تا حصول نتیجه و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده پیگیری‌های لازم را به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای قزوین، یدالله ملکی در جلسه کمیته بین بخشی حفاظت از کیفیت منابع آب گفت: موضوعات کیفیت، بسیار خزنده و خاموش اتفاق می‌افتند و در عین حال غیرقابل برگشت هستند؛ از این رو موضوعات کیفیت منابع آب از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین ادامه داد: در موضوعات مربوط به کیفیت منابع آب باید با همکاری همه جانبه سایر دستگاه‌ها و نهادهای متولی، به ویژه اداره کل حفاظت محیط زیست تا حصول نتیجه و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده پیگیری‌های لازم را به عمل آورد. 

وی با بیان اینکه موضوع کیفیت منابع آب صرفا در حیطه عملکرد یک دفتر محدود نیست، عنوان کرد: لازم است همه معاونت‌ها و دفاتر شرکت، در این موضوع اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و اقدامات خود را نیز مستند کنند تا در صورت لزوم جهت اخذ مشورت و راهکار بتوان گزارش کیفیت منابع آب استان را در اختیار مسئولان و صاحب نظران مربوطه قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز