خبرگزاری کار ایران

اعضای هیئت داوران ششمین دوسالانه خوشنویسی ایران معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۶۶۵

اعضای هیئت داوران ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران با حکم دبیر این رویداد فرهنگی و هنری منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین اسماعیلی، دبیر ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران در احکام جداگانه‌ای هیئت داوران این رویداد هنری را منصوب کرد.

بر این اساس داوران بخش نستعلیق استاد غلامحسین امیرخانی، استاد محمد سلحشور، استاد علی شیرازی، استاد امیر احمد فلسفی، استاد علی اشرف صندوق آبادی، استاد احمد پیله چی و استاد میرحیدر موسوی معرفی شدند.

در رشته شکسته نستعلیق استاد یدالله کابلی خوانساری، استاد محمد حیدری، استاد مجتبی ملک زاده، استاد سید علی فخاری و استاد علی آقاحسینی کار داوری را بر عهده دارند.

داوران بخش خط ثلث و نسخ شامل استاد احمد عبدالرضایی، استاد محمد کاشانی آزاد، استاد علی رضائیان، استاد رضا بنی رضی و استاد علی قربانی انتخاب شدند.

در رشته نقاشیخط نیز استاد عین الدین صادق زاده، استاد نصرالله افجه‌ای و استاد علی شیرازی آثار این بخش را داوری خواهند کرد.

در متن حکم اعضای هیئت داوران ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران آمده است:

با توجه به سوابق و تجارب ارزنده شما در حوزه خوشنویسی، به موجب این ابلاغ به عنوان عضو هیئت داوران ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران منصوب می‌شوید، شایسته است بر اساس آئین نامه، با هماهنگی دبیر دوسالانه و سایر داوران در خصوص داوری آثار ارسالی این رویداد هنری اقدام لازم را معمول فرمایید.

هدف از برگزاری ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران حمایت از توسعه هنر والای خوشنویسی به عنوان یکی از شاخصه‌های مهم فرهنگی و هنری کشور، ارتقای سطح آثار خوشنویسی و شناخت استعدادهای برتر در این حوزه و ایجاد پویایی و تحرک در جامعه خوشنویسی کشور است.

اعتلای بیش از پیش جایگاه هنر خوشنویسی در سطح ملی، ایجاد بستری مناسب برای عرضه و ارائه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ارزشمند هنر خوشنویسی، زمینه‌سازی رشد و بالندگی هنرمندان خوشنویسی ایران، رشد فرهنگ دیداری مردم جامعه در ارتباط با هنر خوشنویسی، توسعه و گسترش ارتباطات هنری در میان هنرمندان خوشنویس و مابین خوشنویسان و مخاطبان، رونق بخشی و توجه ویژه به ارتقای اقتصاد هنر خوشنویسی و معرفی هنرمندان از دیگر اهداف این رخداد فرهنگی و هنری است.

این دوسالانه در سطح ملی و در بخش‌های مسابقه، نمایشگاه، نشست‌های علمی و تخصصی و همایش‌بزرگداشت عمادالکتاب قزوینی، مهر و آبان سالجاری به میزبانی قزوین پایتخت خوشنویسی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز