خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

دانش آموزان از اول آبان ماه در کلاس های درس حاضر می‌‍شوند/واکسینه شدن ۸۰ درصد از فرهنگیان آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۶۵۹

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس استان از اول مهرماه انجام شده اما دانش‌آموزان از اول آبان در کلاس درس حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، جعفر پاشایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: تاکنون حدود ۸۰ درصد از فرهنگیان استان علیه کرونا واکسینه شده‌اند و واکسیناسیون فرهنگیان طی مدت باقیمانده تا زمان بازگشایی مدارس ادامه می‌یابد. 

وی اضافه کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش استان اقدام لازم برای مقابله با شیوع کرونا را قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در دستور کار قرار داده است.

وی همچنین با اشاره به لزوم بازسازی برخی از مدارس شهرستان بستان‌آباد، بیان کرد: خوشبختانه خیران در این زمینه در این شهرستان پیش‌قدم هستند و سعی شده است تا کمبودها و نیازها به صورت اولویت‌دار در این شهرستان شناسایی، و اقدام اساسی برای رفع آنها انجام شود. 

اعلام واکسیناسیون معلمان در مردادماه از سوی وزیر بهداشت و آموزش و پرورش جرقه‌ امید برای بازگشایی مدارس را زد و وزیر آموزش و پرورش و دیگر مقام‌های این وزارتخانه هم از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ سخن گفتند که سبب شد بوی مهر و مدرسه به مشام برسد. 

از سویی برخی دانش‌آموزان به کلاس‌های غیرحضوری و آنلاین عادت کرده‌اند و دوست دارند به دلیل یا به بهانه شیوع ویروس کرونا در خانه درس بخوانند و والدین نگران از سلامت فرزندان هستند؛ به ویژه در برابر سویه‌های جدید کرونا که گویا کودک و جوان نمی‌شناسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز