خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

وضیعت کرونایی آذربایجان شرقی رو به وخامت است/اگر ظرفیت تست بالایی داشتیم آمار کرونایی استان خیلی بیشتر بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۶۵۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به روند صعودی شیوع کرونا در آذربایجان‌شرقی گفت: در روزهای آینده وضعیت کرونایی استان وخیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،  محمدحسین صومی در گفت وگو با خبرنگاران درباره آخرین وضیعت کرونایی استان اظهار کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان به هزار و ۸۲۰ نفر رسیده و میانگین روزانه فوتی های مبتلا به بیماری کرونا حدود ۲۵ نفر است که این آمار روز به روز در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه این روند نشانگر فعال بودن ویروس در استان است، افزود: به احتمال قوی در روزهای آینده اوضاع بدتری خواهیم داشت.

صومی با اشاره به روند واکسیناسیون در آذربایجان شرقی گفت: از دیروز و امروز واکسیناسیون در تمام استان در حال انجام است و امیدواریم دز دوم واکسن های سینوفارم و برکت را برای گروه هدف تزریق کنیم.

وی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان، گفت: اگر ظرفیت انجام تست‌های کرونایی در استان بالاتر بود، به طور قطع تعداد موارد مثبت از این عدد بیشتر می‌شد.

صومی با تاکید بر سرعت بخشی به واکسیناسیون گفت: واکسیناسیون علیه ویروس کرونا امروز در مراکز تجمعیی تبریز و سایر شهرستان‌های استان انجام می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به افزایش روند بیماری کرونا در استان مردم باید فاصله گذاری‌ اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز