خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل خبر داد:

نشت‌یابی بیش از 8 هزار کیلومتر شبکه گاز طبیعی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۵۸۹

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از نشت یابی 8 هزار و 410 کیلومتر شبکه و خط تغذیه گاز طبیعی طی سال گذشته در استان اردبیل خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار اسماعیلی ارتقاء ضریب ایمنی و افزایش امنیت شبکه های گاز طبیعی را از مهم تلقی کرد و گفت: طی سال گذشته 8 هزار و 410 کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه به همراه 198 هزار و 538 انشعاب تجاری و خانگی و 10 هزار و 418 شیر و حوضچه در استان اردبیل مورد بازرسی و نشت یابی قرار گرفت.

وی افزود: بیش از 86 درصد از کل شبکه های گاز طبیعی و بیش از 83 درصد از کل انشعابات استان طی سال گذشته مورد نشت یابی قرار گرفته و تعداد 695 مورد نشتی زیرزمینی شناسایی و رفع شده است.

اسماعیلی گفت: نشت یابی یکی از وظایف خطیر و حساس شرکت گاز استان می باشد چرا که نگهداری از تاسیسات گاز طبیعی به ویژه تاسیسات مدفون، اهمیت بسزایی دارد و هرگونه کوتاهی و غفلت در این حوزه می تواند صدمات و خسارات فراوان و جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ادامه داد: با برنامه ریزی مدون در هر منطقه و مطابق با استانداردهای شرکت ملی گاز ایران پروژه نشت یابی با بهره مندی از پیشرفته ترین دستگاه های نشت یابی و قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری متناسب با شرایط جغرافیایی هر منطقه در حال اجرا است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز