خبرگزاری کار ایران

توسط خَیر ساوجبلاغی انجام شد؛

اهداء یک قطعه زمین برای ساخت منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۴۸۳

رئیس کمیته امداد ساوجبلاغ، گفت: خیر ساوجبلاغی یک قطعه زمین به مساحت 200 متر مربع به ارزش 1 میلیارد تومان برای ساخت مسکن مددجویان به کمیته امداد اهدا کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، محسن حسینی تبار  با بیان اینکه کمیته امداد در راستای محرومیت‌زدایی و حل مشکلات خانواده‌های نیازمند، طرح جمع‌آوری زکات مستحبی را انجام می‌دهد گفت: این خیر ساوجبلاغی یک قطعه زمین به مساحت  200 متر مربع  به ارزش 1 میلیارد تومان جهت ساخت  4 واحد مسکونی برای  مددجویان به کمیته امداد اهدا کرد.

 رئیس کمیته امداد ساوجبلاغ گفت: این نهاد در تلاش است در کنار هم‌افزایی با شورای روستای هیو هشتگرد و مشارکت خیرین، شرایط تأمین مسکن مددجویان کمیته امداد را فراهم سازد.

وی با اشاره به اینکه ثمره طیبه اهدای میوه درختان به مددجویان و ارض طیبه در قالب اهدای زمین اجرایی می‌شود، افزود : زکات جمع آوری شده در زمینه های  کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان معیشت ، ساخت و بازسازی مسکن نیازمندان، امور تحصیلی و فرهنگی مددجویان و هزینه درمانی نیازمندان  هزینه می شود  .

حسینی تبار بابیان اینکه زکات در دو بخش واجب و مستحب جمع‌آوری می‌شود عنوان کرد: خیران، کشاورزان و دامداران  ساوجبلاغی از ابتدای سال تا کنون  با پرداخت رقمی معادل بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان  زکات، ضمن رشد 70 درصدی نسبت به سال گذشته ، بخشی از نیازهای محرومان این شهرستان را برطرف کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز