خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

نارنجی شدن ۴ شهر گیلان/ ۱۷۱۴ بیمار کرونایی بستری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۴۱۳

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به تغییر رنگ چهار شهر استان، گفت: هم اکنون هزار و ۷۱۴ بیمار کرونایی بستری هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، آبتین حیدرزاده با اشاره به آخرین آمارهای کرونایی استان گیلان، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۲۲۵ بیمار جدید در بیمارستان‌های گیلان پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون هزار و ۷۱۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند، افزود: حال ۱۹۷ بیمار بد و ۱۱ نفر از این بیمار در شبانه روز گذشته به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به رنگ بندی جدید کرونایی شهرها، گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت چهار شهرستان گیلان از وضعیت قرمز خارج شده اند ولی این به معنا عادی شدن شرایط نیست.

وی ادامه داد: شهرستان‌های رودسر، شفت، فومن و رضوانشهر از وضعیت قرمز خارج و در حال حاضر وضعیت نارنجی دارند.

حیدرزاده با تأکید بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، اضافه کرد: همچنان رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی ها تنها راهکار جلوگیری از انتشار و انتقال کرونا است.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از شش هزار نفر با علائم کرونا به مراکز درمانی گیلان مراجعه می‌کنند، گفت: این تعداد مراجعه نشان دهنده فعالیت کرونا در استان بوده لذا همه شهروندان باید خطر کرونا را جدی گرفته و شیوه نامه‌ها را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز