خبرگزاری کار ایران

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی گروک سیریک آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۲۱۶

همزمان با هفته دولت، عملیات اجرایی ناحیه صنعتی گروک با حضور استاندار هرمزگان، نماینده مردم شرق استان ، فرماندار سیریک و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، این طرح در مساحت ۳۰ هکتار در فاصله ۴ کیلومتری شهر سیریک و در  مجاورت جاده سیریک - میناب اجرا می شود.

بر اساس پیش بینی اولیه، تاسیسات و زیرساخت های صنعتی این طرح تا یکسال آینده به طور کامل با اعتبار ۳۳۰میلیارد ریال احداث می شود.

با بهره برداری از این طرح، برای بیش از ۵۰۰نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

افتتاح و بهره برداری از فاز یک طرح هادی روستای زیارت بزرگ

 فاز یک طرح هادی روستای زیارت بزرگ سیریک با حضور همتی استاندار هرمزگان، نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار سیریک،  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان و جمعی از معتمدان محلی این شهرستان افتتاح شد.

این پروژه شامل  ٩٠٠٠ متر مربع زیرسازی،  اجرای جدول با  سنگ مالون به طول ۸۹۰ متر، کف سازی و پیاده روسازی ٥٨١٥ متر مربع، جداره سازی و الگو سازی ٢٦٠٠ متر مربع، جداره بتنی پیش ساخته به طول ١٢٢٦ متر ،  اجرای کانال با جداول بتنی به طول ۱۵۵متر، اجرای سنگ لاشه ۵۰ متر مکعب و ۱۰۰متر مربع بتن است.

اعتبار این پروژه بالغ بر 762میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان تامین شده است.

زمین چمن مصنوعی مدرسه روستای سیکویی به بهره برداری رسید

زمین چمن مصنوعی مدرسه روستای سیکویی سیریک با اعتبار حدود ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات نوسازی مدارس هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان و نماینده شرق استان به بهره برداری رسید.

عملیات اجرایی باند دوم مسیر گونمردی به خور آذینی به طول دو کیلومتر آغاز شد

استاندار هرمزگان در این آیین گفت: اعتبار احداث این پروژه از محل منابع دهیاری و اداره کل راهداری استان تامین شود.

وی به مدیران مربوطه دستور داد نسبت به عملیات اجرایی این پروژه اهتمام لازم را داشته باشند و روند احداث تسریع شود.

مدرسه شش کلاسه فاطمه پیمان در روستای شمع جو سیریک افتتاح شد

این مدرسه ۷۰۰ متر زیربنا دارد و با ۶۰میلیارد ریال اعتبار به صورت مشارکتی توسط خیر نیک اندیش حسن پیمان و اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان احداث و تجهیز شده است.

با بهره برداری از این آموزشگاه، مشکل کمبود فضای آموزشی در مقطع ابتدایی در این روستا به طور کامل رفع شد.

بر اساس برآورد انجام شده، تنها با ساخت ۱۰ مدرسه دیگر، دانش آموزان شهرستان سیریک به طول کامل از فضاهای آموزشی استاندارد بهره مند خواهند شد.

نخستین قطعه از باند دوم بزرگراه سیریک به میناب افتتاح شد

نخستین قطعه از باند دوم بزرگراه سیریک به سمت بازارچه میشی با حضور استاندار هرمزگان، نماینده مردم شرق استان، فرماندار و امام جمعه سیریک به طول ۷.۵ کیلومتر و با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز