خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خبر داد:

بهره برداری از ۷۴ پروژه برق رسانی هرمزگان در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۳۱۳۳

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از افتتاح ۷۴طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۳۸ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، هاجر عبدی گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های تامین برق مشترکین جدید واحدهای صنعتی، کشاورزی، مراکز بهداشتی، آموزشی ودرمانی، اصلاح وساماندهی شبکه و احداث شبکه های توزیع برق جدید با بهره گیری از فناوری نوین و همچنین شبکه‌های روشنایی معابر شهری و روستایی که در فاصله زمانی بهمن ماه سال گذشته تا شهریور امسال در سراسر استان اجرا شده اند، به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی اظهار کرد: این طرح‌ها شامل ۷۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی،۳۹  کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی،۱۵۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی،۱۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی، ۳۶۰ دستگاه پست هوایی و ۵۵ دستگاه پست زمینی است، در این ایام نیز  ۴هزارو ۱۲۸ چراغ روشنایی معابر به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان در ادامه بیان کرد: با اجرای این طرح ها تعداد  ۸۰۹۳  مشترک جدید به مشترکین برق استان اضافه شده است و برای بهره برداری از این پروژه ها یک هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز