خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

روز مرگبار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ کادر درمان خسته اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۸۱۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: جان باختن ۹ بیمار کرونایی دیگر در استان کهگیلویه و بویراحمد، روز مرگباری را در استان رقم زده است.

به گزارش ایلنا، پرویز یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد به ۸۳۲ نفر خبر داد و اظهار داشت: متاسفانه در شبانه روز گذشته ۹ هم استانی جان خود را از دست دادند.

یزدان‌پناه گفت: هم اکنون ۵۹۰ بیمار در بیمارستان های استان بستری که ۲۴۷ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۴۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کهگیلویه و بویراحمد ۶۰ هزار و ۱۳۱ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفک: از هزار و ۵۵ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۳۳ درصد موارد مثبت که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه ، چرام  و دنا بود.

بگفته یزدان پناه، از ۶۶۵ نمونه رپید تست، ۱۵ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و بهمئی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه به خستگی کادر بهداشت و درمان و مشکلات و آسیب های  اجتماعی و اقتصادی حاصل شده از بیماری کرونا از مردم تقاضا داریم با حفظ و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، نیافتن حضور در تجمعات و دورهمی ها، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و حضور نیافتن در مکان های شلوغ و پرخطر کمک به کاهش و کنترل بیماری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز