خبرگزاری کار ایران

افتتاح پروژه بوستان امید شهر آبدان در استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۷۷۵

به مناسبت هفته دولت پروژه بوستان امید باحضور مسئولان شهرستان وبخش در آبدان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر، سرپرست شهرداری آبدان ظهر امروز درگفت وگو با خبرنگار اظهار داشت : طبق چشم انداز توسعه فضای سبز در شهر به ازای هر نفر طبق طرح توسعه که می بایست در سال ۱۴۰۲ به ۱۰ مترمربع برسد در سال ۱۳۹۹ این امر توسط شهرداری محقق شده است .

مصطفی تفضلی نیا ادامه داد:  تکمیل این بوستان با اعتباری بالغ بر دو میلیاردو سیصد میلیون تومان به میزان یک و نیم هکتار از محل اعتبارات تملک دارایی ها و منابع ارزش افزوده و منابع داخلی شهرداری با هماهنگی شورای شهر و مشارکت های کمیته برنامه ریزی شهرستان صورت گرفته است.

  تفضلی نیا افزود: این بوستان شامل چمن مصنوعی ، درختکاری طبیعی، سرویس های بهداشتی، آلاچیق،نمازخانه،فواره و حوض،روشنایی در محدوده داخلی و حاشیه ای بوستان،کف پوش و نصب ست های ورزشی و بازی، زمین والیبال ماسه ای،نصب نیمکت می باشد. 

سرپرست شهرداری آبدان تصریح کرد: با هدف توسعه زیرساخت ها در منطقه جنوب شهر با توجه به کمبود زیرساخت ها در این منطقه  صورت گرفته با افتتاح این بوستان هم سرانه فضای سبز شهر توسعه یافته و هم رضایت نسبی شهروندان و ساکنین این منطقه را در بر داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز