خبرگزاری کار ایران

بازرس ویژه فرماندهی کل ارتش:

اقدامات ارتش در مواجهه با کرونا رضایت شهروندان را به همراه داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۷۵۲

بازرس ویژه فرماندهی کل ارتش گفت: درحال حاضر ارتش نیز در کنار سایر گروه‌ها در درمان و پیشگیری کرونا اقداماتی را انجام می‌دهد و واکسیناسیون و بستری بیماران مبتلا به کرونا در مراکز ارتش و برخوردهای شایسته کادر درمان ارتش رضایت شهروندان را نیز به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، امیر سرتیپ فرهنگ نهاوندی در بازدید از لشکر ۱۶ زرهی قزوین و بیمارستان ۵۵۳ ارتش که صبح امروز صورت گرفت، گفت: پس از شیوع کرونا باتوجه به اینکه طبق گفته فرمانده کل قوا سربازان امانت‌هایی در دست نیروهای مسلح هستند، مسائل بهداشتی، رقاه و تغذیه سربازان مورد توجه قرار گرفت تا جایی که در حال حاضر محیط‌های سربازان یکی از امن‌ترین محل‌ها هستند.

بازرس ویژه فرماندهی کل ارتش ادامه داد: درحال حاضر تمام مراکز تجمع و محیط‌های سربازان به طور پیوسته از نظر بهداشتی کنترل می‌شود و در نتیجه رضایت خوبی در این زمینه ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: درحال حاضر ارتش نیز در کنار سایر گروه‌ها در درمان و پیشگیری کرونا اقداماتی را انجام می‌دهد و واکسیناسیون و بستری بیماران مبتلا به کرونا در مراکز ارتش و برخوردهای شایسته کادر درمان ارتش رضایت شهروندان را نیز به همراه داشته است.

نهاوندی گفت: درحال حاضر ارتش در کنار توجه به مراقبت از کارکنان وظیفه با خلوص نیت برای درمان و پیشگیری از کرونا اقداماتی را در پیش گرفته و اتاق عمل سیار و بیمارستان برپا کرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز