خبرگزاری کار ایران

خیاط زاده خبرداد:

۳۳.۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال آذربایجان شرقی برای مقابله با کرونا واکسینه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۷۰۹

مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز از واکسیناسیون ۳۳.۵ درصدی جمعیت بالای ۱۸ سال آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سیمین خیاط زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن بیان این‌که به دلیل کمبود واکسن‌ و عدم تحویل محموله جدید از سوی وزارتخانه بهداشت، روز پنجشنبه در هیچکدام از شهرهای استان، تزریق واکسن کرونا انجام نمی‌گیرد، گفت: به محض رسیدن واکسن کرونا به استان، زمان تزریق به مردم استان اطلاع رسانی می‌شود.

 وی در خصوص آخرین وضعیت کرونایی استان، اظهار کرد: موارد جدید مثبت کرونا در استان، روزانه به ۱۳۰۰ تا ۱۳۵۰ نفر رسیده و تعداد ۳۵۰ بیمار نیز روزانه در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند.

وی با بیان این‌که تعداد کل بستری‌های کرونایی استان به ۱۷۵۰ تا ۱۷۷۰ نفر رسیده است، ادامه داد: با توجه به افزایش روند مراجعه بیماران سرپایی، در روزهای آتی شاهد وضعیت وخیم تری خواهیم بود.

خیاط زاده گفت: میانگین فوتی‌های ناشی از کرونا در استان از میانگین روزانه ۱۰ تا ۱۲ مورد به میانگین ۱۵ تا ۱۶ مورد رسیده است.

وی در خاتمه بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات و هم‌چنین اهمیت رعایت شرایط قرنطینه بیماران تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز