خبرگزاری کار ایران

بهره‌مندی بیش از یکهزار و 700 روستا از نعمت گاز در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۶۹۷

استاندار کرمانشاه گفت: تا پیش از سال ۹۲، ۲۱۰ روستا در استان کرمانشاه از گاز طبیعی برخوردار بود که این آمار اکنون به بیش از هزار و ۷۰۰ روستا رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند در مراسم بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به ۲۰ روستای شهرستان ثلالث باباجانی، با اشاره به برنامه ریزی های دولت برای گازرسانی به روستاهای شهرستان ثلاث باباجانی افزود: برای گاز رسانی به روستاهای منطقه دولت اخیرا یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای گازرسانی به روستاها در هشت سال گذشته، گفت: گاز محور اصلی توسعه روستاها و یکی از محورهای توسعه صنعت است.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود، افزود: فرماندار ثلاث باباجانی نیز تعدادی پروژه عمرانی معرفی کرده اند که برای شهرستان می تواند مفید باشند از این رو آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بازوند همچنین در رابطه با مشکل تامین آب شرب شهرستان ثلاث باباجانی نیز گفت: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه به صورت ویژه این موضوع را مورد بررسی قرار خواهد داد تا اقدامات لازم برای برطرف شدن مشکل انجام شود.

وی همچنین به تونل در دست احداث سیاه طاهر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این تونل یک هزار و ۸۰ متر طول دارد که تنها حفر ۱۸۲ متر آن باقی مانده است و بهره برداری از آن گام موثری برای رونق صادرات غیرنفتی و توسعه منطقه خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز