خبرگزاری کار ایران

در سال جاری انجام می‌شود؛

اجراء ۶۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی در استان اردبیـل

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۶۲۹

مدیرکل نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در بحث اجرای لایه های حفاظتی آسفالت ۶۰ کیلومتر از راه های فرعی و روستایی استان اردبیل در سالجاری در برنامه کاری قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، فیروز قیاسی در بازدید از محورهای فرعی و روستایی شهرستان های اردبیل و سرعین از  آسفالت حفاظتی ۶۰ کیلومتر از راه های فرعی و روستایی استان اردبیل خبر داد و گفت: برای ارتقای شاخص روسازی راه‌های فرعی استان اردبیل باید با تزریق اعتبارات ملی و استانی اقدامات لازم در زمینه نگهداری راه ها بیش از پیش انجام شود. 

وی با بیان اینکه روسازی راه های فرعی استان اردبیل در مقایسه با میانگین متوسط کشوری نیازمند تامین اعتبار، مراقبت و نگهداری بیشتر است از صدور مجوزهای لازم در خصوص طول و حجم کار راه های فرعی در استان اردبیل خبر داد.

مدیرکل نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در صورت انجام عملیات تعریض محور ثمرین به گندیشمین در حوزه شهرستان اردبیل سازمان راهداری نیز اعتبارات لازم را برای آسفالت محور یاد شده تخصیص می دهد.

قیاسی در بازدید از پروژه تعریض و بهسازی راه سرعین به ویلادرق که به طول بیش از 2 کیلومتر و با اعتبار 3 میلیارد تومان درحال اجرا است بر تسریع در اجرا و تکمیل این مهم تاکید کرد.

وی گفت: در بحث نگهداری راه های فرعی کشور با توجه به اینکه حدود 37 هزار کیلومتر راه فرعی وجود دارد نیاز به 2 هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار است که این موضوع درخصوص نگهداری راههای روستایی حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان در سال می باشد.

 مدیرکل نگهداری راههای فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به آسفالت بودن 58 درصد از راه‌های روستایی استان اردبیل خاطر نشان کرد: استان اردبیل 4 هزار و 751 کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان 2 هزار و 736 کیلومتر از آسفالت مناسب برخوردار است.

استان اردبیل دارای 6 هزار و 373 کیلومتر راه است که از این میزان 180 کیلومتر بزرگراه، 707 کیلومتر راه اصلی، 700 کیلومتر راه فرعی، 4 هزار و 751 کیلومتر روستایی، 2 هزار و 736 کیلومتر آسفالته و 2 هزار و 15 کیلومتر شوسه و خاکی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز