خبرگزاری کار ایران

در حکمی از سوی شریعتمداری؛

سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۵۸۳

مصطفی هاشمی به عنوان سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس منصوب شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس؛مدیریت روابط کار این اداره کل با حکم محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بعنوان سرپرست  اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس منصوب شد.

در متن حکم شریعتمداری خطاب به مصطفی هاشمی آمده است: نظر به تعهد و دانش مفید جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس منصوب می شوید.

در ادامه این حکم آورده شده که ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در راهبرد سیاست های معطوف به تثبیت فرآیند کسب و کار شناسایی و معرفی فرصت‌های اشتغال و آماده سازی افراد از طریق مهارت آموزی جهت ورود پایدار به بازار کار کشور دارای نقشی ممتاز است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: باتوجه به شرایط دشوار ناشی از تحریم و بیماری کرونا ضرورت دارد نسبت به حفظ امنیت شغلی کارگران، و صیانت از سرمایه‌های انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران ،توسعه کارآفرینی، حمایت از شرکت های تعاونی ،توسعه حوزه‌های رفاه اجتماعی ،تعمیق اصل سه جانبه گرایی و رعایت حقوق شهروندی و تعمیق فرهنگ کار اهتمام لازم بعمل آورید.

در پایان این حکم آورده شده: از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در انجام وظایف محوله مسالت می نمایم.

مصطفی هاشمی پیش از این مدیریت روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس،رییس بازرسی کار استان،سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان سروستان و کارشناس بازرسی کار استان را در کارنامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز