خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان به ایلنا خبر داد:

پایان بلاتکلیفی متقاضیان واکسن در دامغان/ دریافت کد، شرط تزریق واکسن در دومین مرکز واکسیناسیون

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۵۶۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در پی اظهار گلایه های بی شمار و نارضایتی شهروندان از عدم تزریق واکسن در دومین مرکز واکسیناسیون دامغان گفت: مرکز واکسیناسیون جدید در دامغان باید کد دریافت کند و چند روز زمان می برد تا شهروندان بتوانند از طریق سامانه نوبت دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سمنان، پس از آغاز به کار دومین مرکز واکسیناسیون دامغان در روز دوشنبه اول شهریور در سالن مدیریت بحران شهرداری تعدادی از شهروندان با مراجعه به این مرکز با ممانعت تزریق واکسن از سوی کادر تزریقات مواجه شدند.
 
آنها گفتند: کادر تزریقات گفته است این مرکز مختص کارمندان دولت، نیروهای نظامی و آتش نشانی است و عموم شهروندان باید به مرکز واکسیناسیون حمزه سید الشهدا مراجعه کنند.
 
نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا سمنان گفت: سالن جدید باید کد دریافت کند تا در سامانه تعریف شود که افراد بتوانند از طریق سامانه نوبت بگیرند.

وی ادامه داد: دریافت کد معمولا چند روز طول می کشد لذا فعلا تا زمان تایید کد جهت جلوگیری از شلوغی مرکز قدیم واکسیناسیون گروه های شغلی و نوبت دوم به این مرکز ارجاع شده است.

زهرا مهدیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در ادامه به به خبرنگار ایلنا گفت: در شهرستان دامغان دومین مرکز تجمعی واکسیناسیون راه اندازی شد و طی دو روز گذشته حدود ۴۰۰ نفر در این مرکز واکسینه شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دومین مرکز واکسیناسیون هنوز در سامانه نوبت دهی تعریف نشده بود تا نوبت اولی ها به این مرکز دعوت شوند لذا با هماهنگی های انجام شده سعی شد از این فضا به نحوی استفاده شود و طی دو روز گذشته نوبت دوم تعدادی از گروه های شغلی که برای واکسیناسیون دعوت می شدند به این مرکز دعوت شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز