خبرگزاری کار ایران

در دومین روز از هفته دولت؛

۳۳ پروژه امور آب و فاضلاب رشت به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۴۷۴

۳۳ پروژه امور آب و فاضلاب شهرستان رشت با اعتبار بیش از پنج میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رشت،علی فتح الهی در مراسم بهره برداری از ۳۳ پروژه امور آب رشت، اظهار کرد: با وجود محدودیت‌ها و مشکلات اقتصادی، خدمات رسانی به مردم متوقف نشده است.

فرماندار رشت با بیان اینکه هر ساله با آغاز هفته دولت شاهد بهره برداری از پروژه‌های عمرانی، رفاهی، خدماتی، گردشگری و صنعتی هستیم، تصریح کرد: با وجود تمامی مشکلات اقتصادی علاوه بر هفته دولت، در دهه مبارکه فجر و ایام مختلف سال نیز با بهره برداری از پروژه‌ها خدمات رسانی به مردم در هیچ کجا متوقف نشده است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز در شهرستان رشت ۲۷۲ پروژه به بهره برداری می‌رسد، اضافه کرد: برای افتتاح پروژه‌های همزمان امور آب فاضلاب رشت در قالب ۳۳ پروژه هزینه‌ای بیش از پنج میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

فتح اللهی در ادامه افزود: توسعه شبکه توزیع آب شرب به طول پنج هزار و ۸۰۰ متر در نقاط مختلف شهرستان رشت در قالب ۳۱ پروژه و با اعتبار ۲۳ هزار میلیون ریال به بهره داری رسیده است.

وی ادامه داد: ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب به طول ۱۵۰۰ متر و نصب ۷۰ فقره انشعاب فاضلاب نیز از دیگر پروژه‌های بهره برداری شده امروز در رشت است.

فرماندار رشت از احداث یک ایستگاه پمپاژ فاضلاب در محله نخود چر رشت با اعتباری بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و اضافه کرد: از شبکه فاضلاب کوی فرهیختگان به طول ۴۶۰۰ متر با اعتباری با ۸ هزار و۷۸۰ میلیون ریال نیز به بهره برداری شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز