خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

خدمات کادر درمان در ذهن مردم و تاریخ کشور ثبت خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۳۱۷

استاندار خراسان‌ رضوی گفت: مدیریت استان تمام قد در خدمت کادر درمان است ضمن این که باید آمادگی خود را افزایش دهیم و برای شرایط سخت پیش بینی‌های حداکثری کنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد صادق معتمدیان با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ضمن تبریک روز پزشک به پزشکان این بیمارستان  افزود: دوران سخت ۱۸ ماهه کرونا را با زحمات و تلاش‌های پزشکان و مجموعه کادر درمان سپری کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: همواره کادر درمان منشا خدمات بزرگی به ملت ایران بوده‌اند و این ۱۸ ماه در اذهان مردم و تاریخ کشور ثبت خواهد شد چرا که با خدمت بی منت در جهت سلامت مردم تلاش کردند.

استاندار خراسان رضوی گفت: پزشکان همواره در خط مقدم مشکلات، جنگ و حوادث، مبارزه و خدمت‌رسانی و در این راه شهدای بسیاری را نیز تقدیم کرده‌اند.

معتمدیان افزود: طی موج پنجم کرونا در خراسان رضوی با مشکلات متعددی رو به رو شدیم اما در راستا کاهش این مشکلات طی کمتر از ۲۴ ساعت قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان تشکیل شد و همه ظرفیت ها را باید برای کنترل و مبارزه با ویروس کرونا به کار گرفت.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید ضمن بازدید از این بیمارستان، از زحمات پزشکان و کادر درمان تجلیل و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز