خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری سمنان مطرح کرد:

افتتاح و کلنگ زنی 43 طرح عمرانی و اقتصادی در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۲۲۲

سرپرست فرمانداری سمنان گفت: همزمان هفته دولت سال جاری در مجموع ۴۳ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان سمنان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که برای اجرای این طرح‌ها ۱۷۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته‌ شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، مهدی صمیمیان گفت: طی هفته دولت سال جاری از مجموع این طرح‌ها ۳۲ پروژه برای افتتاح در نظر گرفته‌ شده است که برای بهره‌برداری از این طرح‌ها ۹۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار منظور شده است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی سمنان با شش طرح و اعتبار ۵۴ میلیارد تومان بیشترین حجم اعتبارات پروژه‌ها را دارد.

صمیمیان یادآور شد: طرح‌های اوقاف و امور خیریه با ۱۴ میلیارد تومان و شرکت توزیع برق با ۹.۶ میلیارد تومان در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

سرپرست فرمانداری سمنان تصریح کرد: ۱۱ طرح شهرستان سمنان هم‌زمان با هفته دولت سال جاری کلنگ زنی می‌شود که اعتبار لازم برای آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها ۸۴ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی اظهار کرد: منابع طبیعی، توزیع برق، بنیاد مسکن، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی و اداره راهداری نیز از جمله دستگاه‌های اجرایی هستند که طی ایام هفته دولت پروژه برای بهره‌برداری تعریف کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز