خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل هشدار داد ؛

پایین آمدن میانگین سنی فوتی‌ها در کرونای دلتا در استان / هنوز به اوج پیک پنجم نرسیدیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۲۰۶

استاندار اردبیل گفت: میانگین سنی فوتی‌ها در کرونای دلتا پایین آمده و همه باید مراقبت های لازم را با رعایت فاصله و پروتکل های بهداشتی به عمل آورند.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو عنوان کرد: ویروس دلتای کرونا قدرت شیوع بالایی دارد و همه گروه های سنی اعم از جوانان و کودکان را نیز درگیر می کند.

وی با بیان اینکه از بین جوانان هم فوتی ناشی از کرونا دیده می شود، اذعان کرد: میانگین سنی فوتی‌ها در کرونای دلتا پایین آمده و همه باید مراقبت‌های لازم را با رعایت فاصله و پروتکل های بهداشتی به عمل آورند.

استاندار اردبیل گفت: در چند ماه گذشته پزشکان با ۱۷۰ نفر بستری در بیمارستان ها مواجه بودند که این میزان با همان تعداد پزشک به ۸۷۴ نفر بیمار رسیده است.

وی تصریح کرد: روزانه یک هزار و ۲۰۰ نفر برای تزریق رمدسیور به مراکز درمانی مراجعه می کنند که این تعداد هم بر انبوه بیماران افزوده است.

استاندار اردبیل به اقدامات تکمیلی تجهیزات بیمارستانی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی اشاره کرد و از افتتاح بخش ای سی یو در بیمارستان امام رضا با همکاری سپاه خبر داد.

بهنام جو با تاکید بر رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی از سوی مردم افزود: در پیک قبلی تا نزدیک ۶۴۰ بستری داشتیم که امروز ۸۷۴ نفر در بیمارستان ها بستری داریم و هنوز به نقطه اوج پیک هم نرسیده‌‌ایم.

استاندار اردبیل در ادامه کمبود واکسن و سرم را کشوری  دانست و علت آن را چند برابر شدن مصرف عنوان کرد و از حل این مشکل در چند روز آینده خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز