خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد:

معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان در اکسپوی دوبی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۸۱۴

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ظرفیت‌های گردشگری، صنایع‌دستی و تاریخی استان سمنان در اکسپوی دوبی معرفی می‌شود.

به‌گزارش ایلنا از سمنان، حمیدرضا دوست‌محمدی امروز (سه‌شنبه 2 شهریور ماه) در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان بیان کرد: با هدف برندسازی و معرفی ظرفیت‌ها و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و گردشگران خارجی، این اداره‌کل در اکسپوی دبی شرکت می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: محتوای رسانه‌ای سه زبانه برای معرفی استان و ارائه در اکسپوی دبی تولید شده است.

دوست‌محمدی اضافه کرد: بر اساس برنامه اعلامی، استان از 29 دی ماه تا هشتم بهمن ماه در این نمایشگاه بین‌المللی شرکت خواهد داشت.

وی گفت: اجرای آئین‌های سنتی استان، معرفی جنگل جهانی ابر و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، اجرای ورکشاپ صنایع‌دستی و ... غرفه آرایی بر اساس ظرفیت‌های طبیعی و جاذبه‌های استان از دیگر برنامه‌ها است.

دوست‌محمدی یادآور شد: اکسپوی دبی از تاریخ ۲۸ مهرماه یا ۲۰ اکتبر آغاز می‌شود و تا ۲۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.

علی‌اصغر جمعه‌ای گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان از تشکل‌های صنایع‌دستی و گردشگری حمایت می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی سمنان تأکید کرد: استان سمنان دارای اقلیم‌های متفاوتی است و این ظرفیت‌ها برای جذب گردشگران موثر است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز