خبرگزاری کار ایران

۷۷ طرح عمرانی در تربت حیدریه آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۶۲۸

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار تربت‌ حیدریه گفت: در هفته دولت ۷۷ طرح عمرانی با ۱۰۶ میلیارد و ۳۹۷ میلیون تومان اعتبار در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعلی موسوی در این خصوص افزود: در هفته دولت امسال ۶۸ طرح با ۷۸ میلیارد و ۳۱۲ میلیون تومان  اعتبار افتتاح و ۹ طرح نیز با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۸۵ میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی اظهار کرد: پروژه های افتتاحی در حوزه های کشاورزی، گازرسانی، اورژانس علوم پزشکی، صنعت، نوسازس مدارس، برق رسانی، میراث فرهنگی و غیره است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار تربت‌حیدریه گفت: پروژه هایی که کلنگ زنی می شود نیز شامل سلف سرویس پردیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، ساخت ۱۰ کیلومتر خط فشار متوسط میدان بسیج به پست راشد، ۸ کیلومتر خط فشار متوسط در رباط سنگ و ایجاد چند مجموعه ورزشی در روستاها است.

موسوی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۶ هزار نفر در شهرستان تربت حیدریه در بیمارستان ها بستری و ترخیص شده و ۴۵۰ نفر جان باخته اند و در حال حاضر نیز ۱۸۶ بیمار کرونایی در بیمارستان های نهم دی و رازی این شهرستان بستری هستند.

وی اظهار کرد: هر روز ۲۰۰ دز واکسن کرونا تزریق می شود و از همه مردم تقاضا داریم واکسن را تزریق کنند و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مهم ترین عامل پیشگیری از ابتلا به کرونا است و همه باید این دستورالعمل ها را رعایت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز