خبرگزاری کار ایران

آغاز واکسیناسیون کارکنان مراکز مثبت زندگی بهزیستی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۳۶۱

واکسیناسیون کارکنان مراکز مثبت زندگی و مراکز مشاوره ۱۴۸۰ در بهزیستی خراسان رضوی از دیروز آغاز شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، مسعود فیروزی مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، با بیان اینکه تلاش برای واکسیناسیون مددجویانی که در منازل‌شان هستند و تحت مراقبت خانواده قرار دارند همچنان ادامه دارد، گفت: در برنامه‌ی واکسیناسیون مراکز خدماتی بهزیستی که از دیروز آغاز شده برای دریافت واکسن ۶۰۰ نفر برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: ۱۹۳ مرکز مثبت زندگی در استان فعال هستند (۷۵ مرکز در مشهد) که ۳۰۰ نفر از نیرو‌های انسانی این بخش با احتساب کارکنان مراکز مرتبط در برنامه‌ی واکسیناسیون قرار دارند و همچنین نزدیک به ۱۵۰ نفر از کارکنان بهزیستی در واحد‌های اداری و خدماتی، در این برنامه خواهند بود.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: رایزنی با دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان برای واکسیناسیون کارکنان مراکز مثبت زندگی و کارکنان بهزیستی در شهرستان‌ها ادامه دارد و امیدواریم طی روز‌های آینده، این کار نیز به انجام برسد.

فیروزی درباره وضعیت بیماری کرونا در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان بیان کرد: خوشبختانه، با نظارت دقیق بر اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی، از بروز موارد کرونا در مراکز تا حد امکان جلوگیری به عمل آمده و از ابتدای بروز کرونا در کشور تا کنون، نسبت به جمعیت ساکن در مراکز، موارد ابتلا و فوت ناشی از بیماری از میانگین کشوری پایین‌تر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز