خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بیمه سلامت استان:

بیمه سلامت هزینه‌های بستری در تمام بیمارستان‌های قزوین را پوشش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۲۶۶

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین گفت: باتوجه به مصوبه ستاد کرونای استان افرادی که دارای دفترچه بیمه سلامت و روستایی هستند می‌توانند در صورت بستری در بیمارستان‌های بخش خصوصی، دذولتی، تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی از خدمات بیمه بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، قاسم بهرامی با اشاره به پوشش بیمه‌ای درمان بیماران مبتلابه کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند گفت: باتوجه به مصوبه ستاد کرونای استان افرادی که دارای دفترچه بیمه سلامت و روستایی هستند می‌توانند در صورت بستری در بیمارستان‌های بخش خصوصی، دذولتی، تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی از خدمات بیمه بهره‌مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین ادامه داد: بیمه سلامت در هزینه‌های بستری 90 درصد تعرفه دولتی و در بستری موقت نیز 70 درصد تعرفه دولتی  را پوشش می‌دهد.

وی تاکید کرد: تمام افراد دارای دفترچه بیمه سلامت و روستایی می‌توانند از خدمات بیمه‌ای برای درمان کرونا بهره برده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد و مشکل افرادی که به علت محاسبه تعرفه آزاد به بیمه سلامت مراجعه کرده بودند نیز پیگیری و رفع ابهام شد.

بهرامی گفت: خواستار این هستیم که مدیران بیمارستان‌های استان در تمام بخش‌ها همکاری خود را ادامه دهند تا دغدغه‌ها و نگرانی افراد در درمان کرونا کاهش پیدا کند؛ همچنین لازم است مردم نیز شیوه نامه‌های بهداشتی  را  رعایت کنند تا بار بیماری کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز