خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی کرج خبر داد:

آزادسازی 272 هکتار از اراضی کشاورزی محمدشهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۲۳۸

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج اعلام کرد: در راستای حفظ قدرت تولیدات کشاورزی، 272 هکتار از اراضی کشاورزی محمدشهر که دستخوش تغییر کاربری شده بود با حضور به موقع نیروهای جهاد کشاورزی و دستور قضایی آزاد سازی شد.

به گزارش ایلنا از البرز، اسماعیل صارمی از آزادسازی 272هکتار از اراضی کشاورزی محمدشهر، با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان، خبر داد و عنوان کرد که این عملیات شامل تخریب 115 مورد تغییر کاربری غیر مجاز شامل دیوارکشی، بنا، آلاچیق، محوطه سازی و دپوی مصالح وغیره بوده است.

مدیر جهاد شهرستان کرج گفت: حفاظت از حریم اراضی کشاورزی اولین گام در راستای تولید غذا، رفع وابستگی به واردات و نیز  حمایت از مردم در پیشگیری از به دام افتادن و متضرر شدن آنهاست و در گام بعدی رفع موانع، جهاد با حمایت های مخلتف اعم از تسهیلات، مشاوره، نظارت، پایش و حمایتهای مالی و تخصصی از بهره برداران خود پشتیبانی می کند.

وی هشدار داد: با کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ ویلا می کنند به شدت برخورد می کنیم.

صارمی از شهروندان کرج درخواست کرد که از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف را به سرعت به اطلاع تلاشگران جهاد کشاورزی برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز