خبرگزاری کار ایران

به صورت الکترونیکی انجام شد؛

توزیع 5 هزار تن گاز مایع در استان اردبیل / متقاضیان گاز مایع در سامانه تجارت آسان ثبت نام کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۲۳۰

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در چهار ماهه اول سال‌جاری، نزدیک به 5 هزار تن گاز مایع در نواحی شش‌گانه منطقه اردبیل به صورت الکترونیکی توزیع شده است.

به گزارش ایلنا، سیدحجت مدنی در خصوص توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان اردبیل عنوان کرد: در چهار ماهه اول سال‌جاری، 4 هزار و 939 تن گاز مایع در استان تامین و توزیع شده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل 19 درصد کاهش داشته است.

وی هدف از اجرای این طرح را تأمین رفاه شهروندان، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیرمجاز از گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرستان خانوار در همه شهرستان‌های زیر پوشش منطقه اعلام کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تاکید کرد: با اجرای این طرح، توزیع گاز مایع از طریق ثبت نام در سامانه تجارت آسان به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR اجرایی خواهد شد و افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند بدون مراجعه حضوری در این سامانه ثبت‌نام کنند و سیلندر گاز مایع مورد نیاز خود را با نرخ مصوب وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) از طریق کارتخوان و با دریافت رسید سوخت خریداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز