خبرگزاری کار ایران

کاهش تعداد مراکز واکسیناسیون کرونای معلمان در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۲۲۴

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به این که بخش عمده معلمان و کارکنان آموزش و پرورش این استان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند شمار مراکز واکسیناسیون کرونای معلمان به ۲ مرکز در مشهد کاهش یافت.

به گزارش ایلنا از مشهد، قاسمعلی خدابنده در این باره افزود: لیست گروه معلمان و کارکنان آموزش و پرورش برای انجام واکسیناسیون در سامانه سراسری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای دریافت واکسن قرار گرفت و با توجه به این که تا کنون حدود ۷۰ هزار نفر از معلمان استان در مراکز مختلف موفق به دریافت واکسن شده‌اند ادامه فعالیت پایگاهها با تغییراتی همراه شد.

وی با اشاره به اینکه الزام و اجباری برای واکسیناسیون همکاران فرهنگی وجود ندارد ادامه داد: اعلام زمان و مکان دریافت واکسن به تمامی ۱۳۰ هزار معلم و پرسنل آموزش و پرورش استان انجام شده است و افرادی که تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده‌ اند یا تمایلی به استفاده از واکسن ندارند یا خود و اعضای خانواده‌شان درگیر بیماری هستند برای کسب آمادگی تزریق واکسن نیازمند گذر زمانند و یا بر اساس شرایط سنی، واکسن را از طریق دیگری دریافت کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تا پیش از این فرایند واکسیناسیون معلمان استان در ١۸ مرکز تجمیعی که براساس استانداردهای دانشگاه علوم پزشکی تجهیز شده انجام می‌شد که با بررسی نهایی در این زمینه، ۲ مرکز برای ادامه انجام فعالیت واکسیناسیون در مشهد انتخاب شدند.

خدابنده افزود: همکارانی که در مشهد تمایل به دریافت واکسن دارند می‌توانند به این ۲ مرکز مراجعه و یا با مراجعه به مراکز بهداشت تعیین شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، با ارائه کد ملی و پرسنلی واکسن دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز