خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز پزشک؛

استاندار قزوین با صدور پیامی از پزشکان استان قدردانی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۱۲۰

استاندار قزوین با صدور پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی استان تبریک گفت و از آنان برای تلاش‌هایشان در عرصه درمان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، استاندار قزوین با صدور پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی استان تبریک گفت و از آنان برای تلاش‌هایشان در عرصه درمان قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

نامگذاری یکم شهریور به نام روز پزشک در سالروز نکوداشت دانشمند و طبیب برجسته ایرانی حکیم ابوعلی سینا بیانگر اهمیت والای این حرفه مقدس در کشور عزیزمان است.

بی‌تردید سلامت و تندرستی شهروندان یک جامعه، یکی از پیش شرط‌های اصلی توسعه به شمار می‌رود و پزشکان ارجمند براساس عهدی که با خدای خویش بسته‌اند همواره در اندیشه صیانت از سلامت شهروندان، درمان بیماران و حفظ کرامت آنان هستند.

ویروس مهلک کرونا در کنار تمامی آسیب‌ها و تهدیدهایی که ایجاد کرد، فرصت‌هایی را نیز به وجود آورد تا تمامی آحاد جامعه با انسجام، همدلی و از خودگذشتگی برای پیشرفت و آبادانی و رفع مشکلات مردم قدم بردارند.

تلاش‌ و مجاهدت‌ جامعه پزشکی در راه مبارزه با ویروس کرونا ستودنی است و این عزیزان شایسته بهترین تقدیرها هستند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، یاد و خاطره شهدای والامقام مدافع سلامت را گرامی داشته و فرارسیدن روز پزشک را به جامعه شریف و فرهیخته پزشکان و خانواده فداکار بهداشت و درمان استان قزوین تهنیت گفته و از درگاه خداوند متعال عزت، سربلندی و تندرستی همگان را مسالت می‌نمایم.

هدایت الله جمالی پور

استاندار قزوین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز