خبرگزاری کار ایران

با جذب سرمایه گذاران جدید؛

برای بیش از پنج هزار نفر در قزوین اشتغالزایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۰۵۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با جذب سرمایه گذاران در استان در مجموع 53 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد و برای 5 هزار و ۷۰۰ نفر اشتغالزایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا خانپور با اشاره به اشاره به احداث 136 واحد تولیدی جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: سرمایه گذاران این و احدهای تولیدی از ابتدای سال جاری تا کنون جذب شده و در مجموع سرمایه گذاری آن‌ها در استان 53 هزار میلیارد ریال است و 135 هکتار زمین به آن‌ها واگذار شده است.    

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین عنوان کرد: در هر یک از شهرک‌های صنعتی لیا و خرمدشت 31 سرمایه گذار جذب شده که بیشترین میزان در استان بوده است.

وی ادامه داد: در شهرک صنعتی حکیمیه 23 سرمایه گذار و درشهرک‌های کاسپین و قزوین نیز به ترتیب 21 و 18 سرمایه گذار جذب شده است.

این مسئول اظهار کرد: با راه اندازی این واحدهای تولیدی برای 5 هزار و ۷۰۰ نفر اشتغالزایی می‌شود.

خانپور در پایان گفت: استان قزوین با دارا بودن زیرساخت‌های مناسب از پتانسیل بالایی برای جذب سرمایه گذار برخوردار است و در سال‌های اخیر جزء استان‌های برتر در این زمینه است و از این رو به اقتصاد کشور و جهش تولید کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز