خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۹۶۴

دبیرمجمع نمایندگان استان گلستان گفت: از ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری باید استفاده شود زیرا می تواند اشتغال خوبی برای استان به همراه داشته باشد.

غلامرضا منتظری در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: امروزه همه خانواده  ها در بحث اشتغال فرزندان خود نگرانی های دارند که مجمع نمایندگان استان در جهت افزایش فرصت های شغلی  تلاش های زیادی می کند.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان استفاده کنیم زیرا اگر این اتفاق انجام نشود توسعه استان فقط درحد شعار باقی خواهد ماند.

منتظری بیان کرد: بخش های خصوصی برای سرمایه گذاری گلایه های بسیاری در خصوص طولانی بودن صدور مجوز داشته و باید تلاش کنیم برای جلوگیری از دلسردی آن ها صدور مجوز را تسریع کنیم زیرا طبق فرمایش رهبری و با توجه به شعار سال باید موانع پیشرفت جوانان را از میان برداشت.

وی گفت: سرمایه گذاری در بخش های کلان که محیط زیست را آلوده می کند ودیربازده باشد  در حال حاضر نمی تواند اولویت استان گلستان باشد.

دبیرمجمع نمایندگان استان گلستان اضافه کرد: بیشترین و مرغوب ترین توتون کشور را داریم ولی بسته بندی آن در استان دیگری انجام می شود که اگر این زنجیره را از مزرعه تولید تا مصرف تکمیل کنیم می توانیم فرصت های شغلی خوبی برای استان ایجاد کنیم.

وی افزود: با همکاری شیر پگاه دامداری ۲۰۰ راس در نزدیکی شهر قرق با اشتغال بیش از 200 نفر ایجاد می شود و هم اکنون در مرحله اخذ مجوز است.

منتظری بیان کرد: اعتبارات کشوری خوبی برای مشاغل خانگی و صنایع دستی دیده شده است و با توجه به تنوع اقوام مختلف در استان باید از این ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال باید استفاده کرد.

وی با اشاره به صدور مجوز اینچه برون، خاطرنشان کرد: بنا داریم بعد از استقرار کابینه دولت نشست ویژه ای برای منطقه آزاد داشته باشیم و این منطقه یک فرصت استثنایی برای استان است که می تواند در تحولات اقتصادی گلستان نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز