خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج تاکید کرد:

با عوامل خاطی و متخلف در امر ساخت و ساز غیر مجاز شدیداً برخورد شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۸۸۶

رئیس کمیسیون شهرهوشمند،اقتصاد شهری و مشارکت ها گفت: مدیریت شهری با عوامل خاطی و متخلفین در امر ساخت و ساز غیر مجاز شدیداً برخورد و جلوگیری کند.

به گزارش ایلنا از البرز، عمار ایزدیار روز یکشنبه در نطق پیش از دستور پنجمین جلسه رسمی شورای شهر کرج در نطق پیش از دستور پنجمین جلسه رسمی شورای شهر کرج ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بزرگ مرد میدان صبر و استقامت حضرت سید الساجدین امام زین العابدین به روز صنعت دفاعی اشاره و یاد و خاطره شهید تهرانی مقدم را گرامی داشت و افزود: این روزها علی رغم آنکه مهمترین اولویت شورای ششم انتخاب شهردار است اما نباید از امور جاری شهر غافل باشیم.

رئیس کمیسیون شهرهوشمند، اقتصاد شهری و مشارکتها تصریح کرد: متاسفانه در تعطیلات چند روز گذشته ساخت و ساز غیرمجاز در شهر رونق گرفته است که لزوم مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز توسط مدیریت شهری پیش از پیش احساس می شود.

ایزدیار بیان کرد: برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و به منظور بررسی و اهتمام بیشتر برای جلوگیری از سو استفاده افراد سودجو شهرداری تلاش کند تا با افزایش نظارت‌ها، جلوی ساخت و ساز غیرمجاز گرفته شود.

وی در بخش دیگری ازسخنانش به بازدید از پروژه ساخت پارکینگ طبقاتی منطقه 8 اشاره کرد و یادآورشد: شهرداری در سال گذشته در یکی از مرغوب ترین نقاط شهر یکی از بهترین اراضی به مساحت 1075 متر با بر اصلی 57 متر در 9 طبقه را با عقد قرارداد ساخت پارکینگ اختصاص می دهد در منطقه ای که نیاز به پارکینگ خیلی محسوس نیست در حالیکه می شود از این بنا استفاده بهینه تری در جهت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری کرد.

ایزدیار خاطرنشان کرد: با روندی که در سالهای گذشته مدیریت شهری داشته عمده زمین های مرغوب بابت بدهی به پیمانکاران و بانکها واگذار شده است پیش بینی می شود این بنا بعد از ساخت با کاربری اداری تجاری ارزش بالغ بر 600 میلیارد داشته باشد که مدیریت شهری می تواند به عنوان یک دارایی با ارزش از آن استفاده کنند.

رئیس کمیسیون شهرهوشمند، اقتصاد شهری و مشارکتها گفت: اگر امروز این اصلاحیه را در روند این پروژه انجام دهیم بهتر از فرداست؛ در کدام شهر دیده اید زمینی با این شرایط منحصر به فرد را به پارکینگ اختصاص دهند معمولاً متداول است زمینهایی در جبهه دوم که مرغوبیت لازم جهت کاربری تجاری را دارد ندارند را به صورت کامل به پارکینگ اختصاص می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز