خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان خبر داد:

تولید 79 برنامه جاذبه‌های گردشگری مرکزی برای شبکه مستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۶۷۱

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان مرکزی گفت: 79 برنامه مستند از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و صنایع‌ دستی استان مرکزی با عنوان «همسفر» برای شبکه سراسری مستند تولید شد.

به‌ گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی مرزبان در آیین تجلیل از دست اندرکاران تهیه این مجموعه‌های تلویزیونی، افزود: این برنامه‌ها از بهمن ماه سال 99 تاکنون تهیه شده و از طریق شبکه سراسری مستند بر مبنای قرارداد رسمی پی گرفته شده است.

وی ادامه داد: 24 قسمت از این برنامه‌ها در مورد معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی شهرستان اراک، 12 قسمت مربوط به شهرستان ساوه، 12 قسمت دیدنی‌های شهرستان کمیجان، 18 قسمت جاذبه‌های شهرستان تفرش، 6 قسمت داشته‌های فرهنگی و تاریخی شهرستان آشتیان و 7 قسمت مربوط به جاذبه‌های گردشگری شهرستان شازند و شهرهای مهاجران و آستانه از توابع شهرستان شازند بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان مرکزی اظهار داشت: ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری و همچنین صنایع‌دستی منحصر به فرد و تنوع قومیت‌ها و پیشینه تاریخی و باستانی استان مرکزی به عنوان سوژه‌های بکری برای برنامه‌سازان و مستندسازان رسانه ملی در کانون توجه قرار دارد.

مرزبان تصریح کرد: تلاش شده تا معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی سایر شهرستان‌های استان تداوم یابد و داشته‌های ملموس و غیرملموس تمامی مناطق استان از طریق این شبکه پر بیننده به‌زودی معرفی شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز