خبرگزاری کار ایران

دستگیری کارمند بیمارستان شهید محمدی بندرعباس/ کشف رمدسیویر در منزل متهم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۶۴۵

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از دستگیری کارمند متخلف بیمارستان شهید محمدی بندرعباس و کشف مقادیر قابل توجهی داروی ضد کرونا از منزل او خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی صالحی اظهار کرد: در پی گزارش های  دریافتی از شهروندان بندرعباسی مبنی بر اینکه یکی از کارمندان بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، به صورت غیرقانونی و خارج از چرخه توزیع، اقدام به فروش داروهای ضد کرونا در بازار آزاد می کند، با توجه به اهمیت موضوع و کمبود این داروها در مراکز درمانی استان و سراسر کشور، به دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس مأموریت داده شد، تدابیر لازم را به منظور بررسی موضوع و شناسایی متهم اتخاذ کند.

وی تصریح کرد: در نتیجه اقدامات قضایی و به دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس، مأموران پلیس امنیت اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان، با رصد دقیق و لحظه به لحظه فعالیت های متهم، موفق شدند محل دپوی داروهای ضد کرونا را شناسایی کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه، با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل متهم، مقادیر قابل توجهی انواع داروی ضد کرونایی به ویژه رمدسیویر کشف و ضبط شد، عنوان کرد: در نتیجه تحقیقات مشخص شده نامبرده داروهای کشف شده را به چند برابر قیمت واقعی در سطح شهر به فروش می رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز