خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

ساعات کاری ادارات آذربایجان شرقی به حالت سابق برگشت/گروه های یک شغلی مجاز به فعالیت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۶۱۷

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تغییر ساعات کار ادارات استان که در راستای صرفه جویی در مصرف برق اعمال شده بود، از فردا به حالت قبل برگشته و از ۳۱ مرداد ماه ساعت کاری ادارات دولتی از ۷:۳۰ صبح تا ۱۴ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، محمدرضا پورمحمدی در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: تعطیلی ادارات دولتی در روزهای پنجشنبه نیز لغو و به حالت اولیه باز می گردد، بنابراین از اول شهریور ماه روزهای پنجشنبه ادارات تعطیل نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ۱۶ شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: در این شهرها فعالیت گروه‌های شغلی یک مجاز بوده و سایر گروه های شغلی تعطیل خواهند بود و بازارها و پاساژهای سرپوشیده با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت خود را آغاز کنند. 

پورمحمدی با بیان اینکه فعالیت گروه‌های شغلی مختلف در شهر های آبی زرد و نارنجی مانند سابق خواهد بود، افزود: با توجه به شرایط کرونایی استان تمامی محدودیت ها از جمله دورکاری کارمندان در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه خواهد داشت.

 استاندار آذربایجان شرقی از شهروندان درخواست کرد با توجه به شرایط کرونایی و قرمز شدن بیشتر مناطق کشور و قرار گرفتن در پیک پنجم کرونا برای پیشگیری از انتشار ویروس از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز