خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری استان عنوان کرد:

ضرورت افزایش نظارت بر قاچاق چوب در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۵۸۱

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین: در حال حاضر جنگل‌های الموت و طارم در حال تخریب است؛ از این رو لازم است نظارت‌ها بر قاچاق چوب افزایش یافته و خودرو‌های حامل و انبار‌های چوب توقیف شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فولیان در کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز که صبح امروز در دادگستری برگزار شد، گفت: برای مقابله و پیشگری از وقوع جرم که از اهمیت بالایی برخوردار است با اصلاح قوانین می‌توان راهکارهای منسجمی را در پیش گرفت.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین ادامه داد: باتوجه به نظر حقوقدانان یکی از عوامل قاچاق کالا ناکافی بودن قوانین است و بنابراین اصلاح قوانین دارای اهمیت است.

وی درباره جرائم اقتصادی عنوان کرد: جرائم اقتصادی ضمن ایجاد چالش در هنجارهای نظام اقتصادی و بازار کاهش درآمد‌های مالیاتی و فرار گسترده سرمایه از کشور را نیز به همراه دارد.

این مقام قضایی استان ادامه داد: در اقتصادی که سالم باشد باید تمام فعالیت‌های اقتصادی ثبت شود؛ اما شاهد این هستیم که برخی افراد فرصت طلب برای فرار از پرداخت حقوق دولت اقتصاد زیر زمینی را ایجاد کرده‌اند.

وی با اشاره به قاچاق چوب در استان اظهار کرد: در حال حاضر جنگل‌های الموت و طارم در حال تخریب است؛ از این رو لازم است نظارت‌ها بر قاچاق چوب افزایش یافته و خودرو‌های حامل و انبار‌های چوب توقیف شوند.

فولیان گفت: عملکرد دستگاه‌های مرتبط با مبارزه با قاچاق کالا نیز رصد می‌شود و در صورت عدم اجرای قوانین با مدیران دستگاه‌ها مطابق با قانون برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز