خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران و وزش باد شدید در 10 استان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۴۶۲

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: بر‌ای امروز استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات قزوین، تهران و البرز، هرمزگان و جنوب غرب کرمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت.

وی گفت: برای شمال و شرق و غرب هرمزگان، غرب و جنوب کرمان، شرق و جنوب فارس، جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات در استان‌های سمنان، مازندران و غرب گلستان و همچنین برای دوشنبه برای شرق آذربایجان شرقی، شمال و شرق و غرب هرمزگان، غرب و جنوب کرمان، شرق و جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات در استان‌های مازندران و سمنان ‌پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: برای شرق و جنوب شرق در سه روز آینده باد و گرد و خاک را شاهد خواهیم بود. شدت بیشتر این باد‌ها که به صورت طوفان شن و خاک است را در شرق کشور یعنی استان سیستان و بلوچستان و منطقه زابل به صورت ویژه شاهد خواهیم بود.

وی در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی تهران گفت: در تهران در دو روز آینده نیز آسمان صاف تا قسمتی ابری را شاهد خواهیم بود در اواسط روز وزش باد موقتی را تجربه  و بیشینه دمای آن 35 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز